הפלה טבעית?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 29, מקבלת מחזור סדיר מדי 30 יום לערך, לא משתמשת בגלולות מונעות היריון. אתמול החל דימום 20 ימים בלבד לאחר הוסת הקודמת. לא ידוע לי שהייתי בהריון, אך קיים סיכוי לכך (יש לי חבר). הדימום חזק מהרגיל, ואינו מלווה בכאבים (גם בדרך כלל אינני סובלת מכאבים בזמן הוסת). כיצד אוכל לדעת אם מדובר בהפלה טבעית? (הדימום עדיין נמשך). תודה.
אני חושבת שאת צריכה להתייעץ עם הרופא המטפל שלך.
חוששת שלום, קודם כל כדאי ללכת ולהיבדק ולראות שהכל בסדר. במידה ומדובר בהריון שלא הצליח, הרופא/ה יחכו לראות מה קורה ורק אם המקרה יחזור על עצמו יבררו לעומק את הנושא- לפי ההכרות שלי עם מקרים קודמים. יש הריונות המתחילים בדימום- נקווה שזה זה והכל תקין. בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים פרטיים ובקבוצות 054-6377897