תחילת הריון וצום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה לא מסוכן לצום ממש בתחילת ההריון? שבוע שני בערך... תודה.
רינת, אם את מרגישה טוב אין שום בעיה לצום בתחילת ההריון. צום קל וגמר חתימה טובה צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
רינת שלום, אין בעיה עם צום בהריון, רק צריך לוודא שמצבך הבריאותי תקין ולהיות רגישה להרגשתך הכללית- במידה ואינך מרגישה טוב להפסיק בהדרגתיות את הצום- היי גמישה הפעם! צום קל! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים פרטיים ובקבוצות 054-6377897