התקררות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שנה טובה, ויש לי גם שאלה...פורום הרופאים בטח לא עונה בחג אז שואלת את המומחיות. אני בשבוע 10 להריון ומצוננת ומשתעלת נורא....האם זה יכול להזיק לעוברון שלי? לא לוקחת כלום. אז שתיהיה שנת בריאות ואושר.
לקריאה נוספת והעמקה
עניתי לך בפורום השכן. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
עינת שלום, התקררות קלה אם אינה מתפתחת למשהו רציני לא משפיעה על העוברון. וודאי שאין לך חום גבוהה ותהיי במעקב שההתקררות לא מתפתחת.... סופ"ש נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897