אגן כלייה שמאל 8/8 הרחבה קלה- שאלה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי בשבוע 24,עשינו סקירה מאוחרת לעובר (ממין זכר) ונצפה בסקירה : אגן כלייה שמאל 8/8 הרחבה קלה, יש לציין שבסקירה המוקדמת (פרטית אצל אחירון) לא נצפתה כל בעייה, עליי לציין שגם עשינו מי שפיר והתוצאות תקינות. 1. מה זה אומר? 2. למה זה יכול לגרום? 3. כיצד יש לעקוב אחרי זה? 4. האם יש טעם בסקירה נוספת ? פרטית? 5. מה הסיבוכיות לעובר שיכולה להיגרם מתופעה כזו? תודה מראש ובברכת חג שמח ושנה טובה ערן
ערן שלום, בפורום זה אין רופא. ניתן לשאול בפורומים אלו: http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-255,m-Doctors,a-Forums.html שנה טובה, אהובה
אישתי בשבוע 24,עשינו סקירה מאוחרת לעובר (ממין זכר) ונצפה בסקירה : אגן כלייה שמאל 8/8 הרחבה קלה, יש לציין שבסקירה המוקדמת (פרטית אצל פרופ' אחירון) לא נצפתה כל בעיה, עליי לציין שגם עשינו מי שפיר והתוצאות תקינות. 1. מה זה אומר? 2. למה זה יכול לגרום? 3. כיצד יש לעקוב אחרי זה? 4. האם יש טעם בסקירה נוספת ? פרטית? 5. מה הסיבוכיות לעובר שיכולה להיגרם מתופעה כזו? תודה מראש ובברכת חג שמח ושנה טובה ערן
שלום, אני בשבוע 23,עשינו סקירה מאוחרת לעובר (ממין זכר) ונצפה בסקירה : כלייה מורחבת, 1. מה זה אומר? 2. למה זה יכול לגרום? 3. כיצד יש לעקוב אחרי זה? 4. מה הסיבוכיות לעובר שיכולה להיגרם מתופעה כזו? תודה מראש