סינדרום apple-peel
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לכולם, בשעה טובה אחותי ילדה בן זכר, אולם עלתה בעיה שהופיעה עוד בהריונה שהרופאים הגדירו אותה כ- APPLE PEEL SYNDROM והיא קשורה למעי הגס. הילוד נותח וכעת הוא נמצא באינקובטור בתהליכי החלמה. אשמח לשמוע הסבר על התופעה ומידת חומרתה, כמו כן עד כמה בעייתי הניתוח והסבירות להצלחתו. תודה מראש על כל תגובה...
יוסי, תנסה בפורום "כירורגיית ילדים" כאן בדוקטורס וכן באתר www.ynet.co.il בפורומים: כירורגיית ילדים (פרופ' יודסין) עיכול כבד ותזונה (של מרכז שניידר לילדים)