כאבי ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 30 והפסקתי את הגלולות לפני חודשיים. אני מקבלת מחזור כל 28 יום. ביום ה-10-15 אני סובלת מכאבי תופת בבטן התחתונה עד כדי אי-יכולת להתיישב ללא כאב. ביום ה-16 הכאב נעלם כלא היה. הייתי בבדיקה שיגרתית אצל הרופא לפני 4 חודשים והכל היה תקין. רק מאז הפסקת הגלולות (חודשיים) הכאבים האלו מופיעים. האם זהו הביוץ? האם כאבי ביוץ יכולים להיות כל כך חזקים. ילדתי לפני שנתיים. לפני כן לא כאב לי כך בתקופות שלא לקחתי גלולות.
קרן אור, - אני לא רופאה וכמובן שאינני יכולה לומר לך אם הכאבים שלך מקורם אכן בביוץ. מה שאני כן יכולה לומר מנסיון אישי - גם אני סבלתי לפעמים (לא בכל מחזור) מכאבי ביוץ חזקים, שמקשים על היכולת להתיישב, אבל אצלי כשזה קרה, זה נמשך כמה שעות בלבד, כנראה ממש ביום שהביוץ התרחש בו, ומנוחה בדרך כלל היתה מחלישה על הכאב. זה נקרא בשפה המקצועית - מיטלשמרץ (בגרמנית - כאבי אמצע, והכוונה לכאבי ביוץ). שנה טובה!