כאב בהנקה - פטריה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני מניקה כבר חודש וחצי את ביתי השנייה. בערך מתחילת ההנקה חשתי בכאבים בשד אחד בזמן ההנקה וגם מספר דקות (עד חצי שעה אחריה) אחריה. דבר שלא היה לי עם בני הראשון. על לשונה של ביתי זיהיתי שכבה לבנה. אחות טיפת חלב נתנה לי להזליף על לשונה תחחיף שלא הועיל. האם התופעה מוכרת? אם כן מהי יכולה להיות? אני שוקלת להתחיל לבלוע כדורי אצידופולוס. האם זהו כיוון נכון? תודה מראש!
הדס שלום, נשמע לי כמו פטריה, אני יודעת שבד"כ מטפלים גם באם וגם בתינוקת. פני ליועצת הנקה מוסמכת או לרופא שמבין בנושא. תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים פרטיים ובקבוצות 054-6377897