חיידק סטרפטוקוקיס B
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נשאית של חיידק סטרפטוקוקיס B האם עלי לקחת אנטיביוטיקה לפני הלידה או רק במהלך הלידה?
אנא הפני שאלה זו לרופא המטפל, או לרופא מיילד. בפורום זה אין רופא. הרבה בריאות ולידה מוצלחת צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
לבלה שלום, מנסיוני,נותנים את האנטיביוטיקה למהלך הלידה, {תלוי בהחלטה של הרופא המטפל שלך},כמו שאני קיבלתי בעירוי,וזה לא כואב.את רק צריכה לומר להם שיש לך את זה. אחר כך ישאירו אותך ואת הילד\ילדה במעקב 72 שעות.שזה כולל בדיקות דם רבות לך ולילוד אם יגלו משהו הם יתנו לו\לה אנטיביוטיקה וישחררו אתכם מאוחר יותר.חוץ מיזה הרופאים לא עושים מיזה ביג דיל.בדרך כלל לפי מה ששמעתי,לא קורה כלום. גמר חתימה טובה וצום קל,מורן.