חזיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לבישת חזיה בזמן הריון עוזרת במניעת "חזה נפול"? תודה, דורית.
אני לא יודעת אם מישהו ערך סטטיסטיקה בנושא. מה שברור שהשדיים בהריון נעשים כבדים יותר, ולי הרבה יותר נוח עם חזיה. כמובן שהחזיה צריכה להתאים היטב.
דורית שלום, לדעתי(אין לי סטטיסטיקות או מחקר), זה עניין גנטי (כמו סימני מתיחה), להריון יש השפעה על החזה אצל חלק מהנשים (גם לא קשור להאם הניקו או לא , החזה נהיה כבד ומתמלא חלב.... לכי איך שנוח לך! לילה טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים פרטיים ובקבוצות קטנות 054-6377897