מה הם נזקים שיכולים להיגרם לעובר מעליית הדופק ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תמיד אומרים לנשים בהריון לא לעשות פעילות גופנית שמעלה את הדופק השאלה שלי היא למה? מה הם הנזקים שיכולים להיגרם לעובר כתוצאה מעליית דופק ?
ליאן שלום, לא יודעת, אנסה לברר לך. לילה טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים פרטיים ובקבוצות קטנות 054-6377897
אני לא שמעתי שלנשים הרות לא מומלץ לעשות פעילות גופנית. בהחלט כן מומלץ, ביחוד עם אשה היה מורגלת בה. האם יתכן שאת קושרת עליית דופק עם עליית לחץ דם? צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
למיטב ידיעתי, ברפואה אין שום כלל , המלצה או הנחייה שמתאימים לכולם ! לכן גם אצל נשים בהריון, יש מצבים שההוראה היא להימנע מפעילות גופנית. לכן , כל אשה צריכה להתייעץ עם הרופא לגבי מה מותר ומה אסור לה.