הפרשות ורדות בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 8 והחלו לי הפרשות ורודות-חומות בהירות. לפני כמה חודשים עברתי גרידה כיוון שהעובר לא התפתח (הייתי אז בשבוע 9 להריון ראשון אבל לפי הUS העובר היה בהתפתחות שתאמה שבוע 6). אתמול עשיתי US והיה דופק לעובר ורמת ההתפתחות תאמה את השבוע. מה פשר ההפרשות? האם זה טיבעי או שעלי לבדוק את העניין?
אן שלום, תופעה של דימום בהריון אינה תופעה נדירה יש נשים המדווחות על דימום בתחילת ההריון וחלקן הדימום מלווה את כל ההריון. כדאי רק לגשת לרופא המלווה את ההריון שיבדוק שהכל תקין(רק ליתר ביטחון), להרגע, ולהמשיך בלי לחצים מיותרים (שאך טבעי שיהיו מפאת ההסטוריה). הריון קל ונעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה