שאלה מביכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן, לקראת לידה, רציתי לשאול את מי שכבר מנוסה...האם גילחתן את איזור הוגינה לפני הלידה? תודה, הריונית
למיטב ידיעתי אין שום צורך רפואי לעשות כן. במהלך הלידה, במידה ויש צורך לבצע חתך חיץ, והשיער מקשה על הפעולה, יש אפשרות למיילדת לגלח באותו המקום.
הריונית יקרה, כמו שאמרה כאן בב, אין שום צורך לגלח את שיער הערווה ובמידה ויש צורך בחיתוך ו/או תפירה המיילדת תגלח רק את האזור הנדרש. במידה וזה מפריע לך את יכולה לקצר קצת (בזהירות בעזרת מספריים לבד או שבן זוגך יכול לסייע...), אבל הגילוח של המקום יכול להציק לאחר הלידה כשיגדלו "קוצים" לאחר הלידה באזור שיכול להיות כאוב ומדמם. לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה