אספרין לקראת לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטלת אספרין (100 מ"ג ליום) בשל אירוע של חשד ל-T.I.A בשבוע 15 להריון. רופא אחד עימו התייעצתי הנחה להפסיק האספרין טרם הלידה, רופא שני טען שאין צורך וניתן ללדת גם עם השפעת אספרין. מה דעתך? האם עלולות להיות השפעות על התינוק? מה מומלץ? תודה
אילת, זו שאלה שצריכה להיות מופנית לרופא, וכאן אין רופא. זהו פורום תמיכה בלבד. למידע כללי או עצה, אפשר לשאול את ד"ר יובל בפורום הריון ולידה המקצועי השכן, וכן באחד המרכזים הטרטולוגיים.(רשימה שלהם בצד שמאל ENTER)