גיל הריון ובטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם שבוע ההריון שרואים לפי האולטרסאונד כולל את השבועיים שסופרים מהיום הראשון של הוסת האחרונה? ועוד שאלה-כ-40 יום מהיום הראשון של הווסת האחרונה יצאה לי תוצאת בטא-13637 האם זה גבוהה מידיי לשלב זה?(40 יום אחרי ווסת) או שזה תקין?
אני לא רופאה .. לשאלה הראשונה - למיטב ידיעתי, התשובה היא - כן . לשאלה השנייה - כ-40 יום מהיום הראשון של הווסת, פירושו של דבר שהכוונה לשבוע ה-7 של ההריון. קראי מידע כאן - כפי שתראי, טווח התוצאות רחב מאד - http://www.yoledet.co.il/tests-during-pregnancy.asp כדי לקבל תשובה מוסמכת מרופא, תוכלי לשאול כאן - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html בהצלחה
זה לא שבוע 7 זה יוצא 5 ו4 ימים בדיוק כולל דימום הווסת.