טיפול כירופרקט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע 17 עברתי המטומה הכוללת אישפוז 3 ימים ומנוחה 3 שבועות עכשיו שבוע 23. בלי שום קשר , כרגע אני סובלת מכאבים נוראיים בגב התחתון עם הקרנה לכיוון הישבן המגבילים את תנועתי ומקשים על ההליכה . שאלתי היא האם קיימת מניעה כלשהי לטיפול כירופרקטי, אשמח לקבל הצעות נוספות כדי לטפל בבעיה.
לדעתי, כדאי לך לשאול את הכירופרקט בעצמו עם במצבך הוא יכול לטפל בך. כנ"ל לגבי שיאצו. אם את יכולה להגיע לאזור מודיעין אני יכולה להפנות אותך לחברה העושה עבודה נהדרת. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
.
שלום לך, מוזמנת לקרא את המאמר הנ"ל ,לי זה פתר את הבעיה. http://www.academics.co.il/Articles/Article15022.aspx