כדוריות דם לבנות גבוהות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בדיקת דם הראתה כי ערך כדוריות הדם הלבנות אצלי גבוה מהמקובל (כ-19000 ),הנני סובלת מדלקת חניכיים האם יתכן שיש סיבה לדאגה וכיים זיהום נוסף בגוף והאם יצכן מצב של לידה מוקדמת כתוצאה מזיהום בגוף- יש לציין שאני מרגישה ממש טוב ללא תחושות של חולשה או חולי תודה רבה רויטל
רויטל, עקרונית, פענוח של תוצאות מלאות של בדיקת דם והסבר על ההשלכות, צריך להיעשות על ידי רופא ובעיקר על ידי הרופא המטפל שלך. את יכולה לשאול גם את הרופא כאן - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html בברכה