אומגה 3 במהלך היריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום רב, אני בסביבות שבוע 22 להריון. אני נוטלת ויטמינים של פרנטל, פרוגרד פוליק (ברזל+חומצה פולית) ומדי מס' ימים גם B12 של סולגר. אני מעוניינת להתחיל ליטול גם כמוסות תרי אומגה. כתוב כי נשים בהריון צריכות להתייעץ עם הרופא לפני נטילתם. הכמוסות מכילות את המרכיבים הבאים: שמן דגים- 800 מ"ג לכמוסה מתוכן אומגה 3 85% - 680 מ"ג לכמוסה EPA 20% 160 מ"ג לכמוסה DHA 50% 400 מ"ג לכמוסה אומגה 9 (18:1) חומצה אולאית 200 מ"ג לכמוסה חומצה לינולאית 1 מ"ג לכמוסה ויטמין E 3.3 מ"ג לכמוסה ג'לטין 274 מ"ג גליצרין 126 מ"ג. האם אין עודף ויטמינים או מרכיב אחר, בהתחשב בשאר הויטמינים וכדורים שאני נוטלת? האם הרכיבים מותרים ומומלצים להתפתחות העובר? במידה וכן, מתי וכיצד עלי ליטול את הכמוסות? בתודה גדולה לירון.
ארז, בפורום זה אין רופא. כדאי להתייעץ עם הרופא שלך. אהובה
ארז/לירון שלום, אומגה שלוש רצוי לקחת בהריון, בפגישה הבאה אמרו לרופא מה לירון נוטלת והוא יבדוק האם אין חפיפה בין הדברים. הריון קל טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה