בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע העשירי להריון ואני סובלת נורא מבחילות, מה אי יכולה לעשות?
דולי, הבעיה מוכרת , נפוצה מאד, בכלל לא נעימה, אבל אני מקווה בשבילך שזה יעבור או לפחות ייחלש בקרוב. אם תעשי חיפוש בפורום זה לפי - בחילה - או - בחילות -, תמצאי הודעות ועצות קודמות שניתנו בפורום זה. הנה מידע נוסף - http://www.yoledet.co.il/common-problems-sickness.asp אם תחפשי בגוגל לפי "בחילות בהריון", תקבלי בוודאי עצות נוספות. אצל כל אשה זה אחרת, וכל אחת צריכה למצוא את מה שמתאים ועוזר לה. ובכל מקרה - התייעצי עם הרופא שלך אהובה