דם טבורי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון בחודש שישי ומתלבטת לגבי הסוגיה של דם טבורי. קרתאי מאמר ארוך בנושא - כאן: http://www.beok.msn.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=1353 ורציתי לשאול עד כמה זה באמת עוזר ומה לגבי הביטוח שמציעים. קרתאי גם ב- ynet יש בזה קצת "עבודה בעיניים"...אשמח לקבל הסבר על כל העניין תודה
אילנית שלום, קודם כל כל הכבוד לך על העניין שלך כבר בחודש שישי. כן, התחום הוא תחום נרחב וקשה לגרד מבעד להצהרות השיווקיות של החברות את הצורך האמיתי של השימור והשימוש בדם חבל טבורי. גם לי כמדריכת הכנה ללידה היה קשה לקבל תשובות חד משמעיות בנושא. בכל מקרה האם את מכירה את נושא החיתוך המאוחר של חבל הטבור ואת יתרונותיו? יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה