תאומים-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם רציתי לברר אני בשבוע 7+ 3 לאחר טיפולים ארוכים ומייגיעים וסוף כל סוף אני בהריון עם תאומים אך הבעיה היחידה היא שעובר אחד מתאים לשבוע זה והשני מתאים לשבוע פחות. מה זה אומר? האם יש סיכוי בכל זאת שהועבר שנשאר מאחור יתחיל לגדול? או שהוא יתמוסס ויעלם? אודה על תשובה מהירה.
דיקלה, כדי לקבל תשובה מקצועית, תנסי לשאול את ד"ר יובל בפורום "הריון ולידה" המקצועי, וכן את ד"ר חזן בפורום "אולטראסאונד במיילדות ובגינקולוגיה". כל טוב, אהובה
הי דיקלה, קודם כל מזל טוב! בהחלט כדאי לדבר על כך עם הרופא- תמיד רצוי להתיעץ גם במהלך הבדיקה ולא לחזור הביתה לא רגועים. למיטב ידיעתי יכול להיות פער קטן בין העוברים, כמו בכל הריון של עובר יחיד שלעתים העובר קטן במעט מגילו עפ"י השבועות. כמובן שהפער צריך להיות בגדר הנורמה- ואת זה הרופא יכול לאמר לך. הריון קל ומהנה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה