כאבי רגליים בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב, אני ברוך השם במהלך הריוני הרביעי, בשבוע 21. בכל הריונותיי, כמו זה האחרון אני עולה מעט מאוד במשקל (בסביבות 9 ק"ג עד סוף ההריון), כך שאני לא סובלת מעודף משקל בכלל. למרות האמור, בהריון זה, במשך 5 השבועות האחרונים אני סובלת מכאבי רגליים מהירך ועד כף הרגל, כאבים שמעירים אותי משנתי, מקשים על תפקודי ואין לי מושג מדוע הם ומה עושים איתם. האם יש לך רעיון ? בנוסף, רציתי לשאול אם מותר להשתמש באמבט עיסוי לרגליים, עם פעולת העיסוי במהלך ההריון כדי לנסות ולהקטין את הכאב ? תודה מראש על תשובתך. נילי
על מנת לקבל ייעוץ מקצועי כדאי שתנסי לשאול את ד"ר יובל בפורום השכן - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html מלבד זאת, ניסית להתייעץ עם רופא המשפחה וכן עם רופא הנשים שלך? השאלה אם הכאבים קשורים להריון ?! תרגישי טוב, אהובה
משום מה, יש לי תחושה שהכאב הזה בא (האם הוא מאחורי הרגל?) מלחץ על חוליות הגב התחתונות. אכן רצוי להתייעץ עם הרופא. מצד שני, נראה לי שטיפול שיאצו, אצל מטפל שיהיה ער לנושא ההריון, יכול לעזור. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי