בדיקת ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ברצוני לשאול שאלה בקשר לבדיקת ביוץ...בדקתי את התאריך של הביוץ שלי במחשבונים שיש במחשב והראה לי תאריך מסויים...ובאותו תאריך גם שכבנו אני ובן זוגי על מנת להרות....השאלה הראשונה שברצוני לדעת היא האם יש למחשבון באינטרנט אחוזים גבוהים של הצלחה מבחינת הדיוק שלהם?....ושאלתי השניה היא אם קיימתי יחסים ביום של הביוץ עצמו האם יש סיכוי גדול שאני בהריון? או שצריך לקיים יחסים לפני הביוץ?...אודה לכם מאוד אם אקבל תשובות לשאלותי....
דנה, אני מציעה לך לקרא כאן, בקטעים המתאימים, יש פה הרבה מידע שכתב פרופ' זיידמן - http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 בהצלחה אהובה