שבוע 6
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכם אני בשבוע 6 להריוני מחר אעשה אולטרסאונד ראשון חוץ מתודה לאל אין דימום ורק כאבי חזה אין שום תופעות אחרות האם זה נורמאלי? תודה והמשך שבוע נעים.
ענבל, כל הריון שונה מאשה לאשה ואפילו אצל אותה אשה לא כל ההריונות דומים. אם את מרגישה בסדר, שמחי בחלקך. מאחלת לך המשך הריון קל ונעים. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
ענבל שלום, אין שום סיבה שהכל לא יהיה תקין לחלוטין- חישבי חיובי. יש נשים הסובלות מדמם בתחילת ההריון וכאבים בחזה ויש כאלה שלא - הופעת/העדר סימפטומים לא מעיד עלך תקינות ההריון. הריון קל ונעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה