ניתוח קיסרי שלישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון השלישי, שתי הלידות הקודמות היו בניתוח קיסרי לא מתוכנן עקב גודל עובר ואי התקדמות העובור לתעלת לידה. את הניתוח השלישי אני חייבת לקבוע מראש. רציתי לדעת מתי קובעים את הניתוח? האם דרך בית החולים? עקב חששותיי הרבים מהניתוח, רציתי לדעת אם מישהי שמעה על מנתחים מומלצים ב"קפלן"? אשמח לתגובות על מנת להפיג קצת את המתח...תודה
תמר שלום, קודם כל האם בדקת אפשרות ללדת באופן נרתיקי? לעיתים זה מתאפשר . האם גם הפעם העובר גדול? לגבי קביעת התאריך- את יכולה לשוחח עם הרופא המלווה את ההריון, או לפנות לבי"ח ולשוחח איתם- את בטח לא הראשונה שפונה. מה קרה בפעמים הקודמות שהשאיר אותך עם כ"כ הרבה חששות? אולי זה משהו שניתן לשנות/לטפל בו ??? שתהיה לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה