תוצאות חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 34 ונמצאת בשבוע ה-18. בשבוע ה16 עשיתי בדיקת חלבון עוברי. הערכים שקיבלתי בבדיקות הינם: A.F.P 1.21 A.F.P 46.90 HCG 0.61 HCG 13.22 ESTRIOL 0.86 ESTRIOL 1.18 את הבדיקות עשיתי לאחר שנמצא ממצא אקוגני בחדר הימני של העוברית שלי. האם הערכים טובים? האם יש כאן עדות לסיכוי של תיסמונת דאון? האם מומלץ לעשות בדיקת מי שפיר? בתודה מראש, שיר
שיר, כדאי שתפני את השאלה לרופא כאן - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html ואת ההסבר המלא יש לקבל מהרופא האישי שלך. כל טוב, אהובה