טיפול בלייזר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שתי שאלות- 1. האם ניתן לעשות טיפול בלייזר להסרת שיער בזמן ההיריון? 2. האם ניתן לחמצן את השערות בבטן בזמן ההיריון? תודה
נועה, ד"ר יפת יובל, בפורום הריון ולידה, התייחס לכך: (לא בטוח שהתכוון לחמצון השיער בבטן !!) את יכולה לשאול אותו שוב . http://www.doctors.co.il/xFF-Read,xFI-1321,xFT-51007,xFP-51186,m-Doctors,a-Forums.html http://www.doctors.co.il/xFF-Read,xFI-1321,xFT-83994,xFP-84129,m-Doctors,a-Forums.html אני מבקשת לציין שקראתי תשובות של רופאים נוספים לגבי טיפולי לייזר להסרת שיער או לגבי חמצון, והיו תשובות כמו: - אין תשובה חד משמעית ולכן עדיף להימנע... - מותר אבל באיזורים רחוקים מהבטן... - אם לא חיוני, ואין מידע מספיק, עדיף לדחות עד לאחר הלידה... - כדאי לשאול במכון טרטולוגי..( טלפון 02-6243669 ) כך שבכל מקרה אני מציעה לך להתייעץ עם הרופא המטפל שלך., גם לגבי הלייזר וגם לגבי חמצון. דעתי , ואני לא רופאה - כל זמן שיש ספק קל, וזהו טיפול לא חיוני, כדאי לדחות.. אהובה
נועה שלום, מסכימה עם אהובה- עם אפשר רצוי לחכות עד לאחר הלידה. הריון קל טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה