תענו לי אני כולי בלחץ...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי הזרעה ביום שלישי בתאריך 8/8 בתאריך ה10/8 התחלתי להשתמש באנדומטרין פעמיים ביום.. בבוקר ובערב.. היום 5 ימים שאני נוטלת אנדומטרין התחיל לכאוב לי הצד מאתמול בלילה.. והיום ממש הרגשתי התכוציות וכאבים גדולים שעברו אחרי שעה בערך.. כרגע יש לי כאבים רק אם אני לוחצת בבטן התחתונה.. משהו יודע מה זה אומר או יכול להגיד?
מורן שלום, פני בבקשה לפורום הרפואי ה"שכן" שלנו כאן בדוקטורס. בברכה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
לא הבנתי יש לך קישור או כתובת רגילה לתת לי שאני יכנס לשאול תשאלה?
תנסי לשאול בפורום פיריון האשה - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-246,m-Doctors,a-Forums.html נראה לי מתאים יותר מפורום הריון ולידה בהצלחה