ד"ר מרקוביץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, גלי. אם זה עדיין רלוונטי- ד"ר מרקוביץ הוא אחלה של רופא- אמנם צעיר משהו אבל מקצועי, מתייחס מדהים למטופלות וסה"כ אינו יקר. מומלץ בחום!!!!
אל תפנו לד"ר מרקוביץ, האדם נוכל!!! צלצתי לבית חולים מאיר לקבוע תור לסקירה אצל ד"ר מרקוביץ, המשכירה אמרה לי שאין טור, אבל ד"ר מרקוביץ היה לידה ואמר לה שהוא יכול לסדר לנו טור, המשכירה אמרה לי שיצלצלו אלי בעוד כמה רגעים לקבוע טור, ואכן כך. משכירה אחרת צלצלה ואמרה לי שיש טור אבל בשעות הערב המאוחרות, הסכמתי והיא קבעה לי בגבעתיים לד"ר מרקוביץ. רק לאחר הבדיקה המשכירה אמרה לי שצריך לשלם 1500ש"ח ואפשר לשלם רק במזומן ואת ההחזר אקבל מקופ"ח כללית, היות והייתי רק עם כרטיס אשראי אמרו תבוא ביום אחר, ושהם בכלל לא עובדים עם כללית, כשבמקור בכלל צלצלתי למאיר (שרות ציבורי ותחת כללית) לבדיקה שעולה 500ש"ח הפכה ל 1500ש"ח. מה שמרקוביץ עשה זה להעביר אותי מהשרות הציבורי תחת ביטוח הכללית אליו לפרטי כשהוא מנחה את המשכירות להגיד שיחזרו אלי, ובזמן שאני בטוח שיש כיסוי של הכללית, זו הונאה ונוכלות של ד"ר מרקוביץ. זהירות, אל תפנו אליו!!