הריון לאחר גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ובעלי מנסים להכנס להריון. רצינו לדעת האם ישנה תקופה מסויימת שבה מומלץ לחכות לפני שנכנסים להריון על מנת לאפשר לגוף "להתנקות" מהשפעת הגלולות או שאין צורך בכך. עליי לציין כי נטלתי גלולות למניעת הריון במשך כמעט 5 שנים והפסקתי אותן לפני קצת יותר מחודש. המחזור הטבעי הגיע בזמן בדיוק באותו תזמון שהיה לי לפני נטילת הגלולות. ישנה שמועה האומרת כי הריון שמתחיל מיד לאחר הפסקת הגלולה הינו הריון לא בריא, מה אתם ממליצים? תודה
אין הוכחות לטענה הזאת, וגם לא לאחרת. אף אחד לא מבטיח לך שתהרי בביוץ הראשון לאחר הפסקת הגלולות. והכי טוב, לשאול את הרופא שלך, אם כדאי לקיים מין מוגן בחודש הקרוב או לא. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
אין צורך להיתנקות