טיפול בבחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נמצאת בתחילת ההריון - שבוע 7 וסובלת מבחילות כל היום, הרופא המליץ לי לקחת תרופה בשם גרבידול - האם היא בטוחה בהריון ולא מזיקה לעובר?
צליל, אני משערת שהרופא מודע להריון. תשובה של רופאה - http://www.starmed.co.il/Forum/?MsgID=432741 אפשר תמיד לשאול במכון טרטולוגי בטלפון 02-6243669 הריון קל ובריא!
בחילות זה דבר תקופתי וחולף,אני כל ההריון הייתי מקיאה ומאושפזת עקב היתיבשות לדעתי בשלב זה לא כדאי לקחת שום תרופה שום דבר לא מועיל בשלב זה,בהצלחה