hcg
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבועיים וחצי עברתי בבית הפלה טבעית בשבוע 8 לאחר שבבדיקת אולטרא סאונד יומיים קודם נצפה הריון תקין. יומיים לאחר מכן בבדיקת אולטרא-סאונד נאמר לי שהכל בסדר ועלי לשוב למעקב בעוד שבועיים. אתמול באולטרא-סאונד נחוזר הודגם ממצא היפראקוגני בגודל 7/8 מ"מ. כשבבדיקת דופלר הממצא מקבל אספקת דם ערה מהדופן הקדמי של הרחם. בבדיקת יבע שעשיתי אתמול קיבלתי תוצאה של 32/70 .מה עלי לעשות?
אנא הפני שאלתך לפורום בו יש רופא. זהו פורום תמיכה בלבד, כך שלא נוכל לעזור לך. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי