האם לגשת דחוך למיון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה דחופה, אני בשבוע 38+2 בעת קיום יחסי מין אני ובעלי הרגשנו מים (עוד לפני שיצא ממנו משהו) בכמות חריגה מהרגיל (אם כי בהחלט לא שטף חזק) כדי לבדוק אם זה מי שפיר הרחנו אח"כ ולטענת בעלי זה מזכיר ריח של פיטריות מבושלות, בנוסף כל היוםן אני מרגישה מוזר (לחץ דם תקין) אך יש לי בשעות האחרונות כאב ראש. האם ללכת למיון? או שזה סתם חששות? בבקשה תשובה מהירה
אני בטוחה שאת שתקראי את התשובה את כבר אחרי לידה. שיהיה במזל טוב. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי