דם מהפיטמה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 31 וכשאני לוחצת על הפיטמה יוצא לי (סליחה על התיאורים הפלסטיים) מרוב חורי החלב חומר שקוף כזה (כנראה התחלה של חלב) ומשני חורים יוצא לי דם. לא יודעת אם יש קשר אבל אני מטופלת בקלקסן 40 מ"ג עקב יתר קרישת דם. אני מפחדת שכשארצה להניק לא אוכל בגלל הדם, האם קרה למישהי ???
אור שלום, אכן אותו חלב שקוף הוא קולסטרום- הנוזל הראשוני והנהדר שממנו ניזון הוולד בימיו הראשונים! לגבי הדם- לא שמעתי אף פעם- אולי פצעת את עצמך?(עדיף לא ללחוץ או לשפש את הפטמות ומומלץ אף לא לסבן אותן בהריון) דברי עם הרופא שלך לגבי הקשר לכדורים. תבדקי את זה! סופ"ש נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה