ניסיון להיכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מנסה להיכנס להריון זה 4 חודשים. בימים האחרונים אני חשה אי נעימות בבטן. אני אמורה לקבל מחזור ב- 12.8 או 13.8 והפעם האחרונה שקיימתי יחסי מין זה בתאריך 30.7 עקב פטרייה שהתגלתה. בנוסף מאז האי נעימות אני גם חשה עייפות נוראית. האם יש קשר בין ההריון לתחושות הללו? מירי
לקריאה נוספת והעמקה
מירי שלום, קודם כל 4 חודשים זה לא הרבה זמן- התעודדי :))) לגבי התופעות- אכן עייפות מאפיינת הריון, אך לא מופיע בד"כ בשלב כ"כ מוקדם. אבל, אולי, מחזיקה לך אצבעות....... סופ"ש נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה