ניתוח קיסרי אלקטיבי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה התחלתי לשקול ניתוח קיסרי מתוך בחירה, אני בתחילת שבוע 36. הבנתי כי בסופו של דבר לאחר כל הסברי הרופאים על הסיכונים ובכלל על מהות הניתוח הההחלטה היא בידיי בלבד וכי לא ניתן לסרב אם זו החלטתי הסופית. האם אני צודקת ומה הפרוצדורה לקביעת ניתוח קיסרי אלקטיבי?
אפשר לשאול מה השיקולים לבצע ניתוח? צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
לילך שלום, בהחלט נכון שזכות היולדת לבחור איך היא רוצה ללדת וזה מצויין.... אך בהחלט מעניין למה את בוחרת בניתוח במקום ללדת בצורה הטבעית הוואגינאלית. שתפי אותנו ! אני לא יכולה לאמר שזו אופציה שהייתי ממליצה עליה מתוך בחירה. ניתוח קיסרי הוא אופציה מדהימה ללידות שהסתבכו וזו האופציה היחידה להצלת העובר והאם. סופ"ש נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה