הריון לאחר מחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשתי בת 25 ואנחנו שוקלים לנסות להיכנס להריון בקרוב. הבעיה שהיא כרגע מסיימת (אנחנו מקווים) מחלת נשיקה שלוותה בדלקת ריאות בחודש האחרון. היא כבר לא מידבקת (ע"ס בדיקות הדם) אבל סימני העייפות עדיין ניכרים. השאלה היא, האם צריך לחכות זמן מסויים או לתוצאות של בדיקות דם מסויימות לפני שנכנסים להריון? האם ישנו סיכון גדול יותר לאשה/לעובר בגלל שהיא רק עכשיו חלתה בזה? תודה מראש.
מחלת הנשיקה היא מחלה שסוחטת את הגוף לחלוטין. אני ממליצה לא לרוץ לשום מקום. תן לאשתך להחלים ולהתחזק לאחר מכן שתעשה בדיקות כלליות ורק אז תתמקדו בהרחבת המשפחה. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
גלעד שלום, אני מסכימה עם צביה- תחכו שהגוף של אשתך ייתחזק ותהיה החלמה מלאה- אין למה למהר. הריון בריא בגוף בריא. סופ"ש נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
כי אפשר לחכות חודש, חצי שנה, שנה. איך יודעים מתי זה כבר בסדר?