היריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום טלי ו בנות! יש לי כמה שאלות : אני ב שבועה 7 ו יש לי נפיחות ב רגליים כאבי גב תחתון ב צד אחד (אני עובדת עם נעליים אורטופדיות נוחות) העם זה בסדר ? ו עוד משהו אני נוראה סובלת מי בחילות חזקות במשך 18 שעות אפילו בלילה ו אני לא מצליחה להקאי (סליחה על התיאור) התה לא עוזר לי גם לימון כבר לא כול כך תמליצו לי מהשהו בבקשה אני לא יכולה לאכול האוכל כמו תקועה ב גרון . העם זה בסדר ש אני מרגישה מידיי פעם תקירות ב רחם ? אני מאוד ישמח עם תענו לי
ילנה שלום, נראה לי קצת מוקדם לבצקות ברגליים- פני לרופא שמבצע את מעקב ההריון או לאחות טיפת החלב. תנסי בנוגע לבחילות לאכול ארוחות קטנות ולהמנע מאלכוהול, עישון, מטוגן , מטובל. תאכלי הרבה קרטיבים. זה יעבור... סופ"ש נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה