מיקום שיליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי אתמול באולטראסאונד אני בשבוע 23, ניראה כי יש לי שיליה קידמית ואחורית המקושרת בגשר בצד ימין, היא מאוד קרובה לפתח, איך אינה שילית פתח. מה משמעות הדבר לתינוק ולי לגבי המשך ההריון ?
לקריאה נוספת והעמקה
חוגי, עדיף שתשאלי את ד"ר חזן בפורום אולטראסאונד או את ד"ר יובל בפורום הריון ולידה המקצועי
חוגי שלום, התאור לא כ"כ ברור לי השלייה קדמית או אחורית? במידה ויש שליית פתחזו בעיה בלידה, לכן במידה והשלייה קרובה יש לעקוב אחרי התזוזה שלה במהלך ההריון כיוון שהשלייה זזה מעט עם התקדמות ההריון והרחם הגדלה. סופ"ש נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה