מתי יש בטן ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 7 ורציתי לדעת: באיזה שלב של ההריון כבר מתחילה לצוץ הבטן ? וההריון נהיה בולט יותר? האם יכול להיות כבר מעכשיו??
היי מירי ,אני בשבוע 7 לי יצאה הבטן , אני רזה מטיבעי לי מוזר בחודש ממש התחלתי וכבר יש בטן אשמח אם יענו לנו לי אין תשובה , גם אני שואלת ? הצלחה לנו דנה
מירי זה מאד מאד אישי: יש כאלה שרק בחודש חמישי-שישי מתחילים לראות בטן קטנה ויש כאלה שכבר בשבוע 7 (חודש שני) רואות בטן קטנה. אצלי הבטן התחילה לצאת מאד מוקדם. זה לגם לא משנה אם את רזה או שמנה. אין כללים, אצל כל אחת זה אחרת..
יש לי בטן שיצאה אבל אני לא יודעת אם זה אומר שסתם שמנתי או שזה באמת בטן הריונית, אני רזה והבטן שלי כמעט שטוחה איןם לה בליטות של כרס.... ועכשיו יש בליטה כמו של כרס, כשאני לובשת את הבגדים הצמודים הרגילים שלי הם מבליטים בטן עכשיו. האם זה באמת בטן הריונית ואיך מזהים ? אני כבר שבוע 7