חישוב הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך טלי יש לי שאלה איך מחשבים את גיל ההריון עברתי שאיבה בתאריך 12/7/06 וההחזרה הייתה בתאריך 14/7/06 מתי אם כן ניתן לחשב?בזמן השאיבה? או בזמן ההחזרה? אודה לך על תשובה מהירה.
שלום לך שקד! אני יענה לך על שאלה: ההיריון ניחשב לאחר 14 יום לאחר החזרה עוברים. עם זה מוקפאים זה 12 יום . בדיקת ביתית את יכולה לעשות לאחר 12 יום . עם שאלה הזאות את יכולה לפנות ל פורום של פרופסור זיידמן :פוריות ו הפריה חוץ גופית. אני מאחלת לך בהצלחה