אורגזמה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת שבוע ה-20 וכאשר אני חובה אורזמה העובר מתנהג מוזר: הבטן שלי הופכת לשפיצית יותר וראים שהעובר עובר לצד ימין וכאילו נוצרת נפיחות בצד הזה.. האם האורגזמה שלי "מבהילה" אותו? מפריע לו או משפיעה עליו ??יש לציין שאנו נמנעים משפיכה בתוך הנרתיק כך שנוזל הזרע לא מגיע אליו.. האם שימוש באבזרי מין עלול להשפיע עליו? הרטט?
תיהני מיחסי מין מלאים ומאורגזמות כמה שאת רוצה. מבחינה זו הריון זה הזמן הכי נפלא, כי לא חוששת להיכנס להריון. ותזכרי שהתינוק שלך מוגן לחלוטין, וכשאת נהנית הוא "שמח" בשבילך. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
טושטוש שלום, אין כל בעיה עם יחסי מין בהריון תקין ואין בעיה עם שפיכה בתוך הנרתיק. לגבי אביזרי מין הייתי דוחה את השימוש לאחרי ההריון. צביה- כל מילה זהב...:)) טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה