תסמונת סייגרון והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני בת 37 אמא לילדים, מעונינת בהריון נוסף, לאחרונה בעקבות בדיקות דם התגלו בדמי נוגדנים לתסמונת סייגרון ללא עדות כרגע להתפרצות המחלה, ידוע לי כבר כמעט הכל על מה שיש לבצע לעובר בזמן ההריון, שאלתי היא האם יש משהו לעשות בשלב טרום הריון? וזאת על מנת להגיע להחלטה נכונה ובריאה. תודה רבה.
שלומית, את השאלה הזאת יש להפנות לרופא המתמחה בתסמונת. הרבה בריאות. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
לשלומית. אם איבחנו לך תסמונת סיוגרן את בטח במעקב של ראומטולוג והוא זה שצריך להדריך אותך על הכל ובמיוחד על הצורך למעקב מיוחד של אקו לב בתקופות ספציפיות בהריון כדי לוודא שאין בעיות. כמעט תמיד זה עובר בשלום אבל צריך להיות עם יד על הדופק. פשוטו כמשמעו.