סקירת מערכות תלת מידית ודו מימדית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבת שלום, קראתי שיש 2 סוגי בדיקות של סיקרת מערכות אולטראסאונד. דו מימדית ותל מימדית אשר היא בטכנולוגיה מתקדמת יותר. האם ידוע לך על ההבדל בין 2 השיטות ? תלת ודו מימדית. האם יש עדיפות לבדיקה התלת מימדית? בתודה,
כל הבדיקות לסקירה המתקדמות ביותר נעשות בדו מימד כי רק כך ניתן לאתר מומים פנימיים. מלבד זה יש גם סקירה תלת מימדית לבדוק מורפולוגיה חיצונית. זו התשובה שקיבלתי על אותה שאלה בפורום היריון מד"ר יפת ראי קישורhttp://www.doctors.co.il/xFF-Read,xFI-1321,xPG-387,xFT-150714,xFP-150969,m-Doctors,a-Forums.html