טוקסופלסמה והריון עם חתולים אנא עזרה!!!!!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב שמי נורית ואני בת 29,אני נימצאת בהריון השני שלי ואני בשבוע 6, אני מגדלת 2 חתולות,אחת מהן קבועה כבר 4 שנים,ואחת הייתה יוצאת וניכנסת לביתי עד לאחרונה(כבר מעל חודש היא קבועה ולא יוצאת)... שמעתי הרבה אודות הטוקסופלסמה,עשיתי בדיקות ועדיין לא קיבלתי תשובה. השאלה שלי היא האם ניתן להידבק במחלה גם אם אני לא מנקה להם את הארגז?? איזה עוד דרכים יש להידבק מחתולים במחלה הזאת? האם נשיקות משפיעות?? שינה שלהם על המיטה שלי יכולה לגרום לי להדבקות? מגע איתם? כולם סביבי אומרים לי לתת את החתולות שאני מאוד קשורה אליהן כבר 4 שנים מה אני עושה????????? תודה רבה מצפה לתשובה בקוצר רוח נורית
נורית קודם כל אני מציעה לך להתייעץ עם רופא, (ייעוץ אישי חשוב) ולא להסתפק בפורום תמיכה כמו כאן . פורום מקצועי הריון ולידה באתר - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 אפשר בנוסף בפורום מחלות זיהומיות - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/312 מידע כללי: http://www.yoledet.co.il/tests-during-toxoplasma.asp למרות שאינני מומחית בנושא, אילו הייתי במקומך, לא הייתי לוקחת שום סיכון מיותר..
נורית שלום, גם אנשים שאינם מגדלים חתולים בבית יכולים להידבק- לדוגמא לשבת על הדשא בחצר ולנבור עם היד בחול- כשלפני שעה היה שם חתול שעשה צרכיו. אני הייתי ממליצ הפשוט להיזהר- (גם לי יש חתולה בבית), לא לנקות את החול, לא להתנשק איתן , לגבי שינה אם זה ליד הרגליים אפשרי, כמובן שעדיף מחוץ לחדר. הריון קל טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה