הפלה בשבוע מאוחר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצערי, עליי לעבור גרידה בשבוע מאוחר ונאמר לי שלפני כן יש לבצע הרחבה של צואר הרחם, מה זה אומר? האם זה כרוך בכאבים???חוששת מאוד מכל התהליך ודי מתלבטת האם ללכת על לידה או גרידה, אשמח אם תוכלו לעזור לי בעניין?
רות, אני לא יודעת למה את מתכוונת "בשבוע מאוחר". בכל אופן לפני שנים עברתי גרידה בשבוע 12 וזה לא היה כרוך בכאבים. תפני לד"ר יובל בפורום הריון ולידה המקצועי, ותצייני פרטים נוספים וכן את שבוע ההריון.
רות שלום, הצטערתי מאוד לקרוא את פנייתך! אני לא מומחית גדולה בתחום של הפלות, נסי לפנות לפורום הרפואי או פשוט לגשת לרופא שלך או לחוות דעת נוספת. מקווה שיהיו כאן נשים שידעו לספר מנסיונן או הכרותן עם הנושא. שיעבור לך קל עד כמה שאפשר אנחנו כאן טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה