בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות, אני בהריון שני במספר בשבוע 6 ומהרגע שאני פותחת עיניים ועד לרגע שאני עוצמת אותן סובלת מבחילות היסטריות, אני מבינה את אותן נשים שעולות 30 קילו כי כל הזמן אני מחפשת להכניס משהו לפה כדי לשנות את הטעם וכמובן כלום לא עוזר. אני לא מקיאה אלא רק רוצה להקיא כך שכל היום אין הקלה... אציין כי בהריון הקודם לא סבלתי מבחילות כמעט בכלל רק מספר הקאות בודדות. איך מתמודדים? איך מקלים? בנתיים מנסה להסתיר בעבודה ולא יודעת מה לעשות. עיזרו לי, מיואשת
גלי מסכנונת שלום, אני כ"כ מבינה אותך....אז ככה: - שתית מים קפואים+לימון, מציצת קרח/קרטיבים. - חליטת תה זנגביל. - ארוחות קטנות ומרובות. - להמנע מעישון, קפאין, מאכלים מתובלים ומטוגנים. - להמנע מאלכוהול ומנטה. - לדעת שזה עובר(כמעט תמיד), למרות שזה נראה נצח. - שמעתי ניסים מנשים שהלכו לטיפול של הרפואה הסינית. הריון קל ונעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה מוסמכת