בטן עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 25 , הריון ראשון, שבוע 35 פלוס מבדיקות אולטרסאונד הרופא הבחין כי בטן העובר גטנה ביחס לגילו וכן גם משקלו. משקלו כעט 2.380 מה זה אומר לגבי העובר? מה עליי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
בשאר שלום, מה אמר הרופא? יש הבדלים שהם בגדר הנורמה ויש המצריכים מעקב או בדיקה מעמיקה. בברכה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
הרופא אמר לי להפסיק לעבוד, למרות שהעבודה שלי לא דורשת מאמץ פיזי או נפשי כלל. ואני במעקב כל שבוע. הוא טוען שהעובר היה או עכשיו במצוקה, לא מגיע אליו מספיק מזון. אני ממש פוחדת.