ברזל - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני משתמשת בברזל בשם פוריק הריון שהוא כולל בתוכו גם חומצה פולית המינון - אחד ביום מזה 4 ימים . חשוב לציין שאני כעת בשבוע 20 ובשלושה ימים האירונים יש לי יציאות סדירות פעם ביום ( אין לי עצירות ) , אך הצבע של הצואה הוא מעין אפור כהה חוץ מזה אני מרגישה בסדר גמור , ובדיקות דם ושתן יצאו תקינות אשמח לדעת אם זו תופעה שיכולה להגרם מהברזל או שמצריך בירור נוסף ויכול לסכן את ההריון תודה קרן
קרן שלום, לברזל יש השפעה על צבע הצואה- הוא הופך להיות כהה יותר, בנוסף לעיתים גורם לצואה קשה ואף עצירות. יש אפשרות בהתייעצות עם רופא לעבור ל'ברזל עדין' שאין לו את תופעות הלוואי הנ"ל (כמובן שאז צריך לקחת את החומצה הפולית בנפרד, אם עדיין יש צורך לקחת חומצה פולית- בד"כ נהוג לקחת רק בשלושת חודשי ההריון הראשונים). בברכה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה