טעם רע בפה בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה אני בהריון בחודש רביעי ומתחילת ההריון מלווה אותי טעם רע בפה לאורך כל היום הטעם לא עובר אם אני אוכלת או שותה ומציק לי מאוד בהתיעצות אם רופא הנשים שלי לא ידוע לו על תרופה פניתי להומאופט שרקח לי טיפות מיוחדות וגם זה לא עזר רק החמיר את המצב אני מאוד סובלת ואודה מאוד אם תוכלו לעזור לי ( רק אציין שזהו הריון רביעי במספר שלי כך שאני יודעת שהבעיה נובעת מההריון ולא מסיבה אחרת) על תשובתכם אודה מאוד בתודה מלי
מלי שלום, לדעתי מדובר בצרבת. מה אפשר לעשות? לא לאכול וישר אח"כ לשכב, לאכול ארוחות קטנות, להמנע לחלוטין מעישון (גם פאסיבי), לא לאכול דברים מתובלים ומטוגנים מידי, להמנע מאלכוהול וקפה. כששוכבים אפשר להגביה את הראש בעוד כרית. לנסות להוריד מוצרי חלב מהתפריט ולראות אם עוזר... מקווה שעזרתי טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה