מנסה להיקלט להריון חולת סוכרת סוג 1
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בסד" שלום לכולם שמי אורלי אני מנסה להיקלט להריון כבר 3.5 שנים בני היום בן4.5 כשילדתי אותו בינואר לאחר מכן ניקלטתי להריון ונאלצתי ביוני כשהייתי בשבוע8.-9 להפסיק את ההריון שהיה לא מתאים לאולטאסאונד מבחינת גיל העובר ואני מנסה עד היום ללא הצלחה האם אליי לעבור איזה שהיא בדיקה מסוימת או ללכת לנסות לעשות אוליי טיפולי פוריות תודה אורלי
לקריאה נוספת והעמקה
אורלי שלום, אני בהחלט ממליצה לגשת לרופא הנשים שלך ולהתייעץ איתו. 3.5 שנים של נסיונות להרות אינן זמן סביר. בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה